lördag 19 juli 2008

Torsdagskväll i Malung

Jag ligger lite efter med inläggen pga dator-och Internetproblem. Föräldrarnas dator är inte så snabb när man ska jobba med bilder och dessutom krånglade Internet så jag fick inte upp några bilder tidigare i veckan. Efter det har jag försökt komma ikapp, men jag har inte hunnit ändå fram. Därför blir detta ett inlägg om torsdagen då jag var upp till Taket eller Rest. Grönland och lyssnade på Stefan och Kent samt på La Scala där Billy Opel spelade.

De spelade som trubadurer vilket de gör ibland. Annars spelar de i bandet KeenHue också.


Billy hade i torsdags tagit med sig Anders Tegnér förutom Morgan som spelade elgitarr.


Så nu var de tre som spelade på uteservering och det blev lite mer rock med en elgitarr förutom Billys akustiska gitarr.

Fler bilder på Stefan och Kent

och på Billy Opel och grabbarna.

Inga kommentarer: