torsdag 17 juli 2008

Tom's Bar - Fredda Börjesson

Efter att ha besökt Rest. Grönland så begav jag mig till Tom's Bar. Där jag kom in enkelt tack vare bra kontakt med vakterna.


Bland de första jag såg inne där var några av grabbarna i Billy som spelat tidigare under tisdagen i Tältet. Jag gick fram och hälsade och en tjej som satt bredvid Anders (fint namn) insisterade på att jag borde finnas med på någon bild så nu gör jag det tack vare henne.

Anders och Anders på Tom's Bar i Malung.

Fotografen på bilden ovan, dvs Linda Svalling tillsammans med Anders.

Inne på Tom's var det trångt och mycket sång. Fredda spelade publiken hängde på i de flesta sångerna.

Varmt blev det också därinne med mycket folk som dansade, men det var mycket trevligt och jag träffade en del gamla kompisar.

Fler av mina bilder från Tom's Bar då Fredda spelade finns här.

Freddas MySpace-sida om du vill veta mer om honom.

Inga kommentarer: