fredag 11 juli 2008

On the road again...

Dags för avfärd mot Dalarna från Jönköping snart. Eller ja, jag ska bara packa bilen full med saker från lägenheten så det tar kanske en timme drygt, men arbetsdagen är avklarad i alla fall.


Jag hoppas att det inte blir riktigt så här soligt och fint då jag inte har AC i bilen. Det får hellre regna lite och vara svalt ute så att det inte blir för varmt i bilen.

Men det behöver inte vara sånt här väder hela tiden heller även om det inte är lika jobbigt som sol och varmt när jag kör.


När jag kommer mot kameran i den här bilden så vet jag att jag snart är hemma i Malung. Då är det bara resten kvar som min bror brukar säga oavsett var man är och det stämmer ju. För var man än är så har man bara resten kvar. Fast det stämmer också att det inte är så långt kvar då det är mindre än 1 mil kvar.

Inga kommentarer: