söndag 6 juli 2008

Kan inte låta bli efter gårdagen...

Har funderat ett tag på att börja lägga upp både bilder och lite texter ibland, men det har inte blivit av tidigare. Nu måste jag dock göra det. Skaffade en ny kamera igår som komplement till den riktiga kameran. Mer om detta kommer senare, men just nu så vill jag börja med vad som hände igår. Förutom att som jag nämnt köpa en ny kamera

(En Nikon givetvis eftersom jag gillar Nikon och för att den passar bra för det som jag tänkt använda den till.) så besökte jag Göteborg och speciellt Ullevi på kvällen. Där spelade Bruce Springsteen för andra kvällen i rad och det var andra gången som jag såg honom. Förra gången var också i Göteborg den andra kvällen i juni 2003. Det gick så där med kameran som jag inte var riktigt van vid och som inte är lika bra som min Digitala systemkamera. Det märks skillnad i bildkvalitet speciellt när det är sämre ljus.

I göteborg träffade jag några "gamla" kompisar hemifrån som jag inte träffat på länge, eller ja jag träffade ju Carlos på vårmarknaden hemma i Malung. Sist jag såg dem tillsammans var faktiskt också på Ullevi då Springsteen var där för fem år sedan.


Till er kan jag bara säga att vi ses väl definitivt innan Springsteen kommer tillbaks till Sverige igen.

Sen avslutar jag detta första inlägg med att skriva som vi sa igår i Göteborg:
Vi ska tillbaka...

Inga kommentarer: