tisdag 15 juli 2008

Grabbarna Grus i Yttermalung

Igår passade jag på att åka ut till Yttermalung för att hälsa på grabbarna som jag träffade på Ullevi för ett tag sedan. De hade grillat hemma hos Bengt och var på väg in i huset då jag kom. Carlos mötte mig i dörren då han såg att jag stod utanför med bilen och såg lite vilsen ut då jag aldrig varit hem till Bengts hus tidigare i Yttermalung.


Vi snackade en hel Springsteen givetvis och efter att ha visat varann bilder och videos på mobiler och digitalkameror så plockade jag fram nåt som inte bara Bengt och Carlos gillade. Här visar Bengt upp det för sina barn.


Det som jag tagit med var ett collage av bilder från Ullevikonserten med Bruce med grabbarna Grus i mitten.



Får se om jag kan ordna nåt liknande om vi drar ner till älven för att fiska nån dag här senare i sommar. Fast det blir mest ni som fiskar och jag som fotograferar...

Inga kommentarer: