onsdag 10 september 2008

Alla bär tupé i mik har jag hört...

Jag önskar att jag kunde vara på plats idag, men jag får nöja mig med att jag ska till Långshyttan på fredag och fotografera för Leksands IF. Jag tror de klarar sig utan mig idag trots magsjukan som slagit till efter Ålandstrippen.

Hoppas de tillresta och lokala Leksandssupportrarna får se såna här scener ikväll i plåtladan vid norra siljan.


En som garanterat kommer att ge allt är Jensa...



...och efter 18:46 gör han första målet...
(uppdaterat under matchen - härligt när man skriver om någon och sen blir det första målskytten)

Hoppas att han fortsätter som han gjort nu under försäsongen både ikväll mot mora och mot Brynäs på fredag, men ännu viktigare än så är att han i år även gör det under grundserien och även i kvalet. Förhoppningsvis så ska han inte behöva vara skadad när det drar ihop sig i mars/april.

Det blir inga bilder ikväll alltså, men förhoppningsvis desto fler på fredag...

Inga kommentarer: