söndag 24 augusti 2008

Första matchen i Leksand för säsongen

I fredags satte jag mig i bilen efter att ha packat lite i bilen då jag kom hem från jobbet. Det var dags för derby i Clas Ohlson Cup och jag tänkte se den matchen på väg till min bror i fiendeland där jag skulle hjälpa till med barnen då de själva skulle till Stockholm.


Med lilla kameran i handen fick jag denna bild innan jag gick in i den finaste arenan vi har i Sverige.


På norra stå känner man sig alltid hemma, fast som leksing gör man ju det på alla matcher...



Emil var på skojhumör då kameran kom i närheten. Som vanligt gjorde han ett bra jobb med och utan megafon.


Ett annat bekant ansikte på läktaren var Mats från Rimforsa utan bihang i form av föräldrar som annars brukar synas ofta på Leksands matcher.


Helene Måård från Västergötland var där med barn som målat sig i rätt färger.

Efter matchen fortsatte jag direkt till brorsan då jag var hungrig och trött och skulle dessutom upp tidigt på lördagen.

Inga kommentarer: