söndag 21 februari 2010

Spelarbild för KAIS Mora i en korridor just innan match

På söndagen var jag i Unihoc Arena för att spionera lite åt MAIS inför det kommande kvalet till Superligan i innebandy. KAIS Moras herrar mötte Uppsala och båda dessa lag var intressanta att ha kolla på tydligen. Jag filmade matchen med videokamera och brorsan som var med tog stillbilder med sin kamera. När matchen var slut och vi var på väg därifrån så kom brorsan tillbaks till mig för att hjälpa till att packa ihop och bära ut allt till bilen. Han sa då att ledare för KAIS Mora undrade om vi kunde hjälpa dem med en bild på en ny spelare i damlaget för deras spelarpresentation som de körde på en storbildskärm i arenan. Damlaget skulle spela nästan direkt efter herrarna så det var ganska bråttom. Jag tog fram kameran och en blixt och sen tog vi några bilder i en trång korridor och jag tror det blev den nedan som de använde. Fast jag är inte säker då vi åkte därifrån så fort vi fört över bilderna till en av deras datorer.

Inga kommentarer: