måndag 1 februari 2010

Leksandsspelare på Hemköp i Dalarna

Under måndagen fick jag plötsligt se att spelare i Leksands IF:s A-lag skulle vara ute på besök i Dalarnas Hemköpsbutiker. Då jag inte hade nåt annat för mig den eftermiddagen så passade jag på att åka och hälsa på Daniel Hermansson och Jens Bergenström i Hedemora...


...där de fick skriva autografer och bli fotograferade tillsammans med supportrar i alla åldrar.


Sen åkte jag tillbaks till Avesta för att träffa Martin Karlsson och Kenny Källström. Fast de fanns inte på plats vilket inte förvånade mig då jag sett schemat för dagen. De skulle vara i Ludvika och sen en halvtimme senare i Avesta vilket inte är möjligt ens på sommaren. Nu var det vinter och snö så det dröjde en stund innan de hann till Avesta. De kom dock fram även om de blev lite sena. Jag tror att den som planerat tiderna för dem och de två andra spelarna som skulle till Västerdalarna skulle titta lite på kartan. ;)

Inga kommentarer: