tisdag 14 juli 2009

Scotts i Tältet

Ikväll var det dags för Scotts i Tältet i Grönlandsparken.


Claes fick jag en bild på direkt.



Henrik gillar kameror och i tältet fanns det många kameror.


De spelade många rocklåtar som fick fart på publiken.


Efter ett tag så gick jag längst bak i tältet och fick ställa mig där de sålde souvenirer. En halvmeter upp på en låda såg man mycket bättre och jag fick några fina bilder med publiken och bandet.







Henrik och Roberto var de som syntes mest av grabbarna i bandet.



Henrik tittar ut över publiken och möjligtvis in i kameran som en annan fotograf håller upp mitt i publiken.


Sen såg han mig lite senare när jag bytt till andra sidan.


Längst bak gömde sig "Lillen" som jag inte fick möjlighet att fota förrän han ställde sig upp från sin plats bakom trummorna.

6 kommentarer:

Anonym sa...

dancepSuperfina bilder :) Har du inga mer på Roberto ?? :)

Fotomasen sa...

Har lagt till två till på honom nu.

Anonym sa...

Tack så mycket de är jättefina..
De där två extra PÅ Robban var super.. :)
jag såg dina andra foton på sidan också..de på ekorren var fina
/ Annika

Anonym sa...

Hej på dej! Vilka bra bilder! Skitsnygga!Anna(larzkristezfanzone)

Maria sa...

Jättefina bilder....

charlotte sa...

Riktigt fina bilder!