söndag 18 juli 2010

Första kvällen i Tältet 2010

Första kvällen i Tältet under Dansbandsveckan 2010 skulle Booster spela. Jag hade inte hört talas om bandet innan helgen då jag träffade Kent Olsson under Visfestivalen i Malungsfors. Han berättade då att han var med i bandet som som spelade irländsk musik.

Inne i Tältet kollade jag lite hur scenen och belysningen såg ut.

Jag hade åkt ner lite sent och missat bandets första set.

Men jag hade pratat med dem utanför Tältet och visste ju att de snart skulle komma in på scenen vilket de gjorde efter ett par minuter.

Inne i Tältet såg jag nästan direkt ett par kända ansikten - Skaparna av Facebook-gruppen "Jag är för snygg för pop,därför lyssnar jag på hårdrock !"

Lite senare såg jag även Marcus Börjesson, trummis i Partypolarna, som såg lika glad ut som vanligt.

Inga kommentarer: