torsdag 15 juli 2010

Ett nytt besök på Sätra Brunn då Downhill spelade på Brunnsgården

Efter mitt besök i Sätra Brunn på deras sommarpub för två veckor sedan då Monaco Blues Band spelade där så hade jag bestämt att jag skulle dit igen då Downhill Bluegrass Band skulle spela där. Så jag tog bilen dit igår kväll för att lyssna, fotografera, träffa bandet och kanske några fotokompisar.

När jag kom dit nån timme innan de skulle upp på scenen så hann jag äta tillsammans med dem först. Under tiden fylldes Brunnsgården på med folk och när de gick upp på scenen så var det inte många tomma stolar inne på gården.

Jag ställde upp en videokamera på stativ vid mixerbordet för att spela in och tog sedan de andra kamerorna och gick runt och fotograferade.

Välfyllt var det på gården precis som förra gången jag var där.

Maten smakade gott och de hade nog inte så mycket kvar mer än hamburgare efter en bit in på kvällen.

En av de glada arrangörerna av sommarpubarna på Sätra Brunn.





Vid kvällens slut fick man bidra med pengar för arrangemangen på Sätra Brunn. De två gångerna som jag varit dit så har det varit kanonbra uppträdanden där så givetvis ska man lägga i ett bidrag till detta så att de kan fortsätta arrangera dessa trevliga sommarpubar.

Inga kommentarer: