lördag 17 april 2010

Rock'n'roll med Little Boo på Race Night 2010 i färg

Efter företagsmiddagen och underhållning med Benny och Nisse så var det dags för höjdpunkten på kvällen på Mora Hotell: Little Boo & the Virgins.

Jag märkte snabbt samma sak som jag gjort vid soundchecket tidigare på kvällen att ljuset på scenen var inte optimalt för fotografering, men det var inte mycket man kunde göra mer än att göra det bästa av situationen. Mörkt på scenen och speciellt i ansiktshöjd på Bo och dessutom ett stort H (Hohental Racing) som lyste blått och gult mitt på scenen.

Jag fick ta till blixten för att få till flera av bilderna...

...speciellt då jag försökte få trummisen på bild.

Bo och Peo hade som vanligt kolla på varann...

...och verkade trivas uppe på scenen.

Peo ;)

Som vanligt var det ett härligt röj på scenen då dessa grabbar spelade Rock'n'roll.

Inga kommentarer: