fredag 4 juni 2010

En helt vanlig torsdag som slutar på stadion med AC/DC

Jag satt hemma framför datorn på förmiddagen igår då jag såg på Facebook att Emil hade en biljett över och plats i bilen till Stockholm och AC/DC. Då jag aldrig upplevt dem live tidigare så tänkte jag att det kunde vara kul att hänga med så jag kollade om nån hört av sig redan. Det var ingen som ringt eller skrivit nåt till honom så jag kunde åka med. Det passade perfekt för de skulle passera Avesta på väg ner så jag behövde bara ta mig ut till riksvägen.

På eftermiddagen träffade vi Axel och Elisabeth med den nya familjemedlemmen i Humlegården innan konserten.

Vi stannade där ett tag innan det var dags att ta sig mot stadion och konserten med ACDC.

Under dagen hade det varit blå himmel och bara sol hela tiden, men inne på stadion började några mörka moln visa sig på himlen. De flesta passerade inte över stadion förutom ett som släppte några riktigt stora vattendroppar på oss innan det fortsatte vidare.

Bilderna i detta inlägg är tagna med Nokiamobilen då jag lämnade alla riktiga kameror hemma under dagen.

Inga kommentarer: