fredag 30 oktober 2009

Stiko Per på Arenan

Den 30 oktober spelade Stiko Per med band i Falun på Arenan. Jag har bara sett honom utan band tidigare i Leksand och missade tyvärr då han spelade med bandet i Falun tidigare i somras på Arenan. Jag tog bilen upp till Falun och så först på Leksands hockeymatch på Dribblers innan jag gick till Arenan.

När jag kom in på Arenan så spelade ett av de andra banden som spelade innan Stiko Per. Scenen badade i rött ljus och jag testade att ta några bilder, men de blev inte så roliga. Jag hoppades att det skulle bli lite annorlunda senare. Fast till att börja med så hade de mest rött ljus även när Stiko Per kom upp på scenen. Efter några låtar så tändes några blå och även vita lampor och det blev mycket trevligare att fotografera.











1 kommentar:

Anonym sa...

Fina bilder på en fin kille! :)