lördag 13 juni 2009

Skateare och fotbollskillar i Avesta

Efter att ha passerat Aaltohuset i tisdags så fortsatte jag genom skogen mot Folkets park.


Borta vid Skateparken var det aktivitet och jag ville testa mitt nya objektiv där också.




Efter en stunds fotograferande kände jag att det var dags att gå hemåt då det började bli dags för lite mat. På väg hemåt så jag några killar spela fotboll och jag kunde höra Nisse Hellbergs "En doft av läder" i huvudet.



Jag gick till fotbollsplanerna och tog några bilder och pratade lite med dem. De undrade vilken tidning jag jobbade för då de ville se bilderna på sig själva i en tidning. Jag sa att det kommer nog någon bild på Internet (vilket det gjort nu) och att jag skulle skicka in en bild till Avesta Tidning (vilket jag gjort) så kanske det kom med i lokaltidningen.

Inga kommentarer: